Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва след запалване!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Виж кога съм го писал това.

    И м/у другото с 10 Нм се стягат малките. Големите 25 Нм.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Виж кога съм го писал това.

      И м/у другото с 10 Нм се стягат малките. Големите 25 Нм.
      Да де - те се късат лесно

      ---------- Post added at 14:50 ---------- Previous post was at 14:49 ----------

      Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
      При мен се появи И този проблем

      1. Паля - колата не държи обороти и върви към гаснене
      2. Подавам малко газ (едва натискам педала) почва дабуботи страшно и гасне
      3. Натискам много педала и се изфорсирва идеално.
      4. Пак подавам малко газ пак буботи и гасне
      5. След 1200 оборота работи перфектно
      6. След 3, 4 мин. работа се оправя всичко.
      7. Докато чакам за минат 3, 4 мин да се оправи оборотите са нестабилни. 900 - 1200 - 1100 -700 - аха да угасне - пак 1200 и ей така се менят.
      8. После падат на 840 и седят стабилно. В движение не играят!

      Същия проблем....
      Един майстор ми твърди че е от потенциометъра на педала на газта...

      Идей?

      В четвъртък съм на майстор , но да знам за какво да се подготвя психически
      Провери ли си клапанчето на отдушника след дроселовата клапа?

      Comment


      • #33
        Мале , мале.... Аз за това което е правил колега няма да имам нерви .... А още съм на 6-та страница

        p.s. Stranger65 , това ми го направи днес за първи път. Не съм гледал нищо още.
        Но тъй като термостата ми е заминал и си взех час в сервиза , така и така ще се види и това! Много мразя такива номера с глъхнене и гаснене....
        Last edited by cyberhill; d.m.y г., 15:09.

        Comment


        • #34
          вместо да я чакаш да загрее я запали 2-3 пъти и се оправя
          Аlfa156 1.8TS 2000

          Comment


          • #35
            Не не се оправя. Трябва да поработи поне 1 минута, за да спре да се опитва да гасне. След това остава само глъхненето в ниските обороти до като позагрее.

            Но определено термостата е заминал. Не знам дали има шанс да е от него.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
              Не не се оправя. Трябва да поработи поне 1 минута, за да спре да се опитва да гасне. След това остава само глъхненето в ниските обороти до като позагрее.

              Но определено термостата е заминал. Не знам дали има шанс да е от него.
              Не!

              Comment


              • #37
                Разби ми мечтите

                Ми не знам. Утре като я взема ( ако я взема ) от майстора , ще пиша какво са или не са открили.

                Термостат със сигурност ще сменям , за друго още не знам.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                  При мен се появи И този проблем

                  1. Паля - колата не държи обороти и върви към гаснене
                  2. Подавам малко газ (едва натискам педала) почва дабуботи страшно и гасне
                  3. Натискам много педала и се изфорсирва идеално.
                  4. Пак подавам малко газ пак буботи и гасне
                  5. След 1200 оборота работи перфектно
                  6. След 3, 4 мин. работа се оправя всичко.
                  7. Докато чакам за минат 3, 4 мин да се оправи оборотите са нестабилни. 900 - 1200 - 1100 -700 - аха да угасне - пак 1200 и ей така се менят.
                  8. После падат на 840 и седят стабилно. В движение не играят!

                  Същия проблем....
                  Един майстор ми твърди че е от потенциометъра на педала на газта...

                  Идей?

                  В четвъртък съм на майстор , но да знам за какво да се подготвя психически

                  И аз имам същия проблем, утре ще си проверя свещите че преди седмица някъде ги смених да се надявам че ми е там проблема, щото реално има логика, като зарее от резширяването на метала се уплътява и проблема изчезва.


                  EDIT: Проблема не се оказа от свещите .
                  Според вас възможно ли е проблема да има нещо общо с това че бях нулирал параметрите и степ мотора преди няколко дена щото алфадиага ми показваше теа грешки http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=40010
                  Last edited by kalvach; d.m.y г., 17:36.

                  Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                  Comment


                  • #39
                    При мен проблема се оказа дебитометъра.
                    След смяната му с оригинален Бош нещата се оправиха.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                      При мен проблема се оказа дебитометъра.
                      След смяната му с оригинален Бош нещата се оправиха.
                      Аз моя съм го сменил преди година и половина, и ламбда сондата съм сменил преди година и половина, дали пак там ми е проблема?

                      Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                      Comment


                      • #41
                        Ми при мен изписваше грешка като я форсирам над 6000 оборота , та заради това смениха дебитомера и като следствие изчезна проблема с оборотите.

                        Грешка друга не изписваше, т.е. ако не беше грешката по другия проблем , нямаше да се насочат към дебитомера , защото беше чисто нов. И щеше да пада ровене.Дано оправянто е перманентно за сега

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                          Ми при мен изписваше грешка като я форсирам над 6000 оборота , та заради това смениха дебитомера и като следствие изчезна проблема с оборотите.

                          Грешка друга не изписваше, т.е. ако не беше грешката по другия проблем , нямаше да се насочат към дебитомера , защото беше чисто нов. И щеше да пада ровене.Дано оправянто е перманентно за сега
                          Грешка в ламбда сондата ли?

                          Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                          Comment


                          • #43
                            Друга грешка няма... само дебитометър. Но пак ти казвам, това се установи следствие на решаването на другия проблем.

                            Comment


                            • #44
                              http://www.youtube.com/watch?v=YyfSqi-ko5w
                              Аlfa156 1.8TS 2000

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
                                Проблема е същия, дето само гасне докато е студена. Като позагрее като че ли се оправя. Май Проблема ми е в ламбда сондата.
                                Attached Files

                                Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                                Comment

                                Working...
                                X